Kickboks özel ders

Kickboxing ( Kick boks) özel ders olarak da uygulanmaktadır. Ders saatleri istediğiniz gün ve saatlerde size uygun olarak belirlenmekte ve seviyenize göre verilmektedir. Tekli, ikili, üçlü veya dörtlü özel ders alabilirsiniz. Daha detaylı bilgi ve tanışma dersi için 0216 324 77 66 no’lu telefondan arayın.

Kickboks grup dersleri

Forma girmek için kickboks grup ve özel derslerimize katılın. Kickboxing ( Kick boks ) yumruk tekme diz, dirsek ve cilinch, sarılmak’tan oluşur. Kickboxing (Kick boks ) kişiye öz güven sağlar.Kickboxing teknikleri, hemen hemen sokak dövüşünü benzer, teknik calışmaları kaçışlar, bloklar, dans etmek, eskifler, kondisyon calışmaları, kuvvet çalışmaları ve benzeri antremanlardan oluşur. Antremanlarda genelinde dövüşülür. Kickboxing’i herhangi bir rahatsızlığı olmayan herkes yapabilir. Yüksek performanslı gerektiren ders olduğu için hızlı kilo vermenizi ve fit kalmanızı sağlar. Bayan öğrencilerin özellikle kendilerini korumaları için uygun bir spordur.

Çocuklar için boks ve kickboks dersleri

8-13 yaş arasındaki çocuklara yönelik olarak Cumartesi ve Pazar günleri 12:00-13:00 saatleri arasında uygulanmaktadır. Yaşına uygun olarak hazırlanan grup dersleri için deneme dersine katılımını sağlayabilirsiniz. Ayrıca çocuklara yönelik olarak da özel derslerimiz de devam etmektedir. İstediğiniz gün ve saat de dersler verilmektedir.
Dünyanın bilinen en eski ve yaygın savunma sporu olan boks, kişinin öz güvenini arttırır. Boks savunma sporlarının en temel özelliklerini taşır; denge, esneklik, hızlı hareket, fiziksel ve zihinsel koordinasyonda uyum sağlar. Yüksek performanslı bir spor olduğundan kişinin kısa zamanda kilo vermesine ve fit kalmasına yardımcı olur. Boksun tüm spor dalları arasında en çok kalori ve yağ yakımı sağladığı bilinmektedir. Minimum 1 saat içinde harcanan kalori yaklaşık 830 kcal.
Yumruk, tekme, diz, dirsek ve sarılmaktan oluşur. Kickboks kişiye öz güven sağlar; teknikleri, hemen hemen sokak dövüşüne benzer. Teknik çalışmalar kaçışlar, bloklar, dans etmek, eskivler, koordinasyon ve kuvvet çalışmaları ve benzeri antrenmanlardan oluşur.

Haftada yaklaşık 2-3 antrenman yapılır. Her antrenman yaklaşık 60 dakika sürer.

Uygundur. Her yaş grubuna ve kişiye özel çalışma programı geliştirilip uygulanır.